Slut med tacksamhet

I alla fall ska jag sluta med tacksamhetslördag.
Just nu förstår jag inte varför jag har hållit på med att fundera ut detta med tacksamhet.
Dessutom tycker jag inte ens om Mia Törnblom.
Jag har kommit på att jag hellre vill ha en känsla av att vara lycklig,
ha en känsla av att vara lite kär,
än att vara Mia-Törnblom-tacksam.

Tycker att jag har lyckats kollosalt toppenbra i helgen!

Först blev jag lycklig att åka slalom med vänner i fredags kväll.
Som bonus blev jag kär i Katarinas slalomskidor.
Hmmmmmm <3
På lördagen fick jag snusa på en sex-dagars bäbis.
Lycka!
Hade en riktig Mmmmmmmmm-lördag.
Hmmm <3
Idag har jag sett två filmer.
Lycka!
I dag har jag blivit kär i ett bolster på yogan.
Hmmmm <3

Bra mycket bättre än att vara tacksam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0