Vecka 48 i bilder

 


Stefan och jag for och handlade.
När vi kom hem badade lägenhet i jul;
lukt, ljud, smak och ljus.
Kära dottern hade testat julmingelkaka och
värmt glögg.
Så fint
så överraskande!



Mingelsnacksen var brie, fikon, pistagenötter, honung
på mjuk pepparkaka.
Gudagott!

På lördagen var det skoter-spårs-letning i Solberg.
Liiiiite snö på berget annars mest halka.
Tror jag såg kantareller,
men blev nedröstad.







Jättemysig stig mot stupet och solnedgång,
eller uppgång............
eller what ever!!
Här är det i alla fall fika,
för människor men
måste säga att hundarna var sugna också.





På andra sidan,
ser man Solbergs slalombacke.
Längtar att få testa mina nya slalomskidor!

På söndagen begav jag mig för att träffa Tjejligan för att fira jul.
Det var det 23e julfirandet ihop!
Mäktigt va!
Trots det var inte värdinnan glad åt
värdinnegåvan!
FAST jag pimpat upp den så den nu är värd 100kr.








(G)Renen var med en kort granstund....
inför årets fantastiska julpyssel,
som till och med fick den gnälligaste att vara nöjd.



Men så hade vi också en pedagog till värdinna,
som är van att jobba med pyssel och smågnälliga. ;)





Och resultatet blev ju fantastiskt!



Sen blev det mys i soffan.....

...kaffe, snacks och surr innan

JULTOMTEN KOM!

Alltid lika pirrigt!

Vi for hem med ett leende på läpparna och i själen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0