O.L.I.V.A

Ibland tänker jag att saker ska hända i mitt liv.
Ibland planerar jag in saker i mitt liv.
Naturligtvis kan jag inte se in i framtiden,
men jag kan visualisera och planera.

O
m Livet Inte Vill Annat

Idag skulle jag spela golf.
Idag ösregnar det och är kallt.
Nu är tävlingen inställd.
Hur tänker jag då?
Jo, jag vill sy eller sticka!
(fattar inte var det kommer ifrån)
Men har jag tyg eller garn hemma?
Nej!
Hur kommer då denna dag att bli?
Troligen kommer jag att irra omkring
och inte ha energi för något.
När jag egentligen ska tänka att jag fått
fem timmar att göra vad jag vill på.
Men om jag bara fångar dagen vad händer då?
Fortsättning följer............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0