En vanlig sketen onsdag

Upp klockan 05:44, knappt. På med kläder. Ut med hunden. Cyklar till jobbet. Äter frukost. Jobbar administrativt. Möte. Hungerhäxan i mig vaknar. Mat. Lunch-tv. Administration. Går till banken för att kortet funkar inte. Provar kläder. Hänger tillbaka allt och går med tunga steg därifrån. Cyklar hem. Sitter på balkongen och skriver jobb-dagbok. Lagar mat. Äter och ser England spela fotboll mot Slovakien eller Slovenien. Dottern övningskör. Skjutsar man och son till svåger. Övningskör för att hämta jacka. Hem och hämtar matlista. Sätter på en tvättmaskin. Åker på Kvantum och handlar med mitt kort som inte funkar. Övningskör hem med dottern, fortfarande. Packar upp varor. Dottern laddar ett USB-minne med studentbilder. Jag byter tvättmaskin. Jag kör dottern till bankomat och sen till ett födelsedags"kalas". Levererar USB-minnet. Hämtar sonen och mannen som sjösatt båten. Hundens mage kurrar. Bakar en cheesecake för att ta med till min heroiska ekonomi kollega i morgon. Diskar. Bloggar. Ska hämta dottern. Ta hand om tvätten. Sova innan 23 hoppas jag.
Torsdag: kliver upp 05:44, knappt. På med kläder. Ut med hunden..............

Kommentarer
Postat av: maria

Det är det här som kallas livet hårt att säga men så är den bittra verkligheten gumman, Glad midsommar på er Kram

2010-06-24 @ 12:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0