Tänka nytt och gammalt

Så här på årets sista dag "måste" man summera det gamla och
sätta mål för det nya året.
Det är mäktigt att inte veta vad som komma skall,
men jag får önska, hoppas och längta efter 2011.
Om jag summerar mitt gamla år kan jag se resor,
separationer, nya uppgifter, vilande uppgifter,
min kära familj och mycket stress.
Stress som har gjort att jag inte mår så bra.

Inför det nya året hoppas jag att jag kan yoga mer.
Tror jag ska börja med 21-days of yoga,
den 10 till den 31 januari.
Jag kommer att avsluta mitt jobb, projekt.
Jag ska börja på ett nytt jobb.
Vi ska ut och resa för att spela golf.
MEN framför allt ska jag hitta lugnet och
mer skapande i mitt liv.
Tror jag tänker utöka mösstickandet till
kanske mer målning alternativt rita i blyerts.
Ska äntligen också få starta upp en grupp i
AiChi, mitt bidrag till andras lugn.

2010 är snart slut leve 2011, GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0