Tåg

Att åka tåg är inte så dumt. 

Jag kan göra massa saker 
medan en utbildad chaufför 
håller oss alla på rätt spår
Mest sitter jag bara o gör ingenting. 
Hur ofta gör jag det?
Det alternativet finns inte 
om jag skulle kört bil
Pendlingen är inte något problem
Problemet är att det tar tid
Det tar tre timmar för mig att ta mig till jobbet på morgonen, två timmar mer än när jag jobbade i Örnsköldsviks city. 
Det som offras är träningen, men jag mår inte dåligt av det. För jag knatar ihop 11000 steg när jag tar mig mellan hem-dagmatte-tåg-arbetsplats
Trivsel på jobbet gör också till att det går bra att pendla 
och alla trevliga arbetskamrater 
Jag är rätt nöjd, trots pendling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0