Nyårslöften oktober 2015

Jag vet att jag inte rapporterat på länge, men men sånt är livet.
 
En kul sak att längta till varje månad  försöker golfa och måla när jag kan. Fånga dagen mer......
 
Ta hand om matrester själv nästana hela oktober och då blir det bättre att ta vara på. MEN är inte bäst ännu.
 
Promenera i dagsljus 15 min/dag är ute så mycket som möjligt i dagsljus. I oktober har jag dessutom fått fara hem varje lunch för att gå ut med hund. Det har blivit mycket dagsljus kan jag säga.
 
Gå ner i vikt. sakta men säkert. En vit oktober har gjort sitt till och så är ju kocken på utbildning i annat land.
 
Bästa bilderna från oktober månad
Ögletjärnsberget måndagen den 19 oktober.
Middag från Subway med Katarina och Jocke
Magisk kväll.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0