Rolig historia

 
En man hade köpt sig en ny sportbil och var ute på motorvägen för att testa lite. När han var uppe i 160 så upptäckte han blåljus i backspegeln och tänkte:
-”snu...ten hinner aldrig ifatt mig i denna bilen.”
Han gasade på upp till 200 men blev plötsligt iskall och tänkte-
”vad gör jag egentligen”.
Han saktade ner och körde åt sidan och polismannen kom fram och frågade efter körkortet och sa.
-”Det har varit en lång dag, jag är trött, det är midsommarafton och jag skall snart gå av mitt pass och har inte lust att sitta med mer pappersarbete! ” sa polisen. ”Kan du ge mig en bra ursäkt som jag inte har hört förut till varför du körde för fort så slipper du böter och indraget körkort!”
Mannen tänkte ett tag och svarade sedan.
-”Min kärring stack med en polisman i förra veckan och nu var jag rädd för att det var du som försökte att lämna tillbaks henne!”
-”Ha en trevlig midsommar!” sa polisen
 
Källa: https://www.facebook.com/pages/F%C3%B6rel%C3%A4sare-Malin-Blom/235698456569408?fref=photo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0