Fyllt år

Så var ännu ett år gånget
Det känns som bra.
Och jag är så nöjd och tacksam över min dag.
Härligt med blå himmel och flaggning
 
 
Mina kollegor sjöng för mig
Jag fick ett intro till gymmet av bästa Malin på Friskis på lunchen 
Så överraskande och roligt av underbara dottern med 
assistans av Café Lara kom förbi med muffins o kaffe
Kärlek<3
 
 
Hem och fixade middag för utflykt och tårta 
Iväg mot Tallstigen och ut till havet.
Lite kallt men härligt att komma ut
 
 
 
 
Supergod tårta. Tror det var bästgången!
Och tänk vad en påse Skittels kan ska diskussion och engagemang.
 
 
Jag vill ha en bild vid havet Storstensudden.
För det blev en promenad efter middagen runt Ögletjärnsberget
 
 
När vi sen kom hem öppnade jag presenter.
Rörd av omtanke
Nöjd över dagen
Tacksam över att nära och kära ville dela min lilla dag <3
En dag då jag fick bestämma,
till och med ras på hund som gick förbi ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0