Nya löften för 2015


En kul sak att längta till varje månad det behåller jag från förra året
Ta hand om matrester bli bättre på att ta vara på matrester och göra matlådor som hamnar i frysen i stället för i den bruna påsen.
Promenera i dagsljus 15 min/dag jag måste röra på mig varje dag en stund mitt på dagen, framför allt när jag jobbar. Att gå en promenad där jag får dagsljus men också gå med lite mer tempo.
Gå ner i vikt ett måste just nu! Min kropp har börjat svälla ut som om jag vore en Barbamamma. Fattas bara att jag blir rosa också. En liten ökning har jag sett med åren, men den har liksom pikat sen jag fyllde 50 år.
Det innebär framför allt mindre alkohol där.
 
Tada, då kör vi..........eller jag .............
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0