Check on Bucketlist den 7 december

Alltså jag visste inte att detta stod på min lista,
men nu när jag varit där förstod jag att såååå var det.
Jag har varit i Hobbiton..........yeah!
Kan säga att det var så overkligt att vara där,
så hade jag inte bilderna skulle jag ha trott att det var en dröm.
Så mäkigt och vilken kanonbra guide vi hade!
Många olika små anektoder fick vi reda på om filmen typ
om Sams barn, 200000 löv i fel färg, ombyggnationer,
solnedgång som var en uppgång, Gandalf som slog huvudet,
smala gångar, återuppbyggnad, trickfilmning av när de åker vagn,
Sams barn, dörrar, träd, grodor, brinnande tårta, tjejskrik vid fyrverkerier...........
men det är historier som vi bara kan berätta när vi ses IRL.
 
 
Bilbo var inte hemma
han var väl på fest
 
 
Sam var ute med nått av sina 14 barn
 
 
En liten selfie efter en lite hobbitöl på Green Dragon
 
 
Nu måste vi se filmerna igen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sunshine

Åååhh... så underbart mysigt!!!

2015-12-08 @ 10:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0