Tankar vid frukost

Måste ge fredskallan ett vattenbad
Undrar hur långt min man har åkt skoter innan kl 7 så här på lördagen?
Tänk att jag aldrig tänkt på det vårtecknet förut. De där damerna som tagit fram vårmössan, men måste knyta en sjal, i matchande färg runt huvudet för att inte frysa om öronen. Hur kommer det sig att de inte behåller vintermössan på? Sött vårtecken är det i alla fall
Om jag slutar nu hinner jag plugga en timme innan styrketräning och spinning på Friskis
Måste hinna resultatdelen idag så jag kan skicka den för korr till underbara, franska C
Undra hur det går för dem på väg till Holland
Tror nog att golfen öppnar tidigare än 20 maj, som de gjorde i fjol
Vad ska jag ha på mig på mammas 80årsmiddag idag?
Kanske jag ska ta hunden sen och gå ner med färgen till E som jobbar idag.
Skulle hon åka med mig eller med G idag? Måste prata med henne.
Hoppas mor mår bra idag så hon kan njuta av middagen.
Ring G och hör om jag ska hämta honom.Vad är oddsen att han kommer?
När är spelar Skellefteå idag? Hinner vi se matchen?
Hoppas det går bra på middagen
Just ja, när jag kommer hem tar jag hund och går till ateljén. Måste måla!
Hinner nog måla i morgon bitti också och plugga.
Skulle E gå på isgalan? Ska nog säga att hennes kusiner ska gå med barnen, kanske hon kan gå med dem.
Oj, vad stökigt det är, måste plocka undan. Hinner jag dammsuga mellan träning, hundrast och middag.
Först måste jag på toa...........skynda, skynda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0