Nyårslöften augusti 2014

Nyårslöften juli 2014
Mina små delmål fortsätter.
 
Yoga varje dag Kommit igång med yinyoga hos underbara Ulrika EN gång i veckan
Välja mina krig ............börjar bli mesig och lite stressad............
Verdic Art Jajamän! Nu har jag målat STORT. Expanderar, kanske för att jag liksom kvävs lite av alla måsten.
En kul sak att längta till varje månad golfande........
Hemligt mål rätt nöjd, medveten.
Vara glad och spela golf det enda jag liksom håller på med,love it! Och nu har jag börjat att spela bra!!! Hann bara med 12 rundor i augusti.............mesigt igen
Månadens bilder............ på två vinnare och en stolt far
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0