Kroatien - måndag

Morgonstund
 
 
 
Åsså på vår gård växte granatäpplen
 
 
En promenad till Markska city
 
 
 
Hamninloppet som vakas av St Per
 
 
Jo, på väg hem
tvingade jag Gugge att bära en melon
på fem kilo som
hon inte ville ha.
 
 
 
Plugga på stranden är helt i min smak
 
 
Är det modern eller mostern?
 
 
 
Uppför uppför uppför
 
 
Supergott vin i föööör små flaskor
 
 
Min goda tonfisk med potatis och spenat
 
 
och här är hon
"crazy-cat-woman"
En halvblind skabbig katt som
bara måste få mat och kärlek.
Gissa hur glad den trevliga kyparen var DENNA kväll!
 
 
 
 
 
Nu när jag ser bilden måste jag förklara,
jag tog på tåget
 
 
Denna kväll på väg hem
stupade Freja, min mor och jag
obegripligt!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0