Kroatien - DAG 2

Gugge hade med sig manikyrprodukter.
Not my coup of the, but.........
Sen var vi ju tvungna att måla dem också.
Precis när vi målat färdigt,
konstaterade Gugge att hon INTE tagit med borttagningmedel.
Och tänk att det slog mig inte att vi kunde köpa utan
jag målade på hela veckan som var kvar.
Blev ganska tjockt, kan jag lova.
 
Freja tittar lite snett på mig,
tror hon var avis.....
 
 
Solnedgången var fin när vi kom till restaurangen
 
 
 
Fränt med att bygga runt och
låta träden ta plats.
Den trevliga kyparen spexade till det.
 
 
och sen tog han kort på oss
Obs detta var innan "crazy-cat-women" dök upp....
 
 
Och vi greppade situationen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0