Kroatien dag 1

Vi kom mitt i natten så det var skönt att få kaffe på morgonen
 
 
 
Mitt kära resesällskap
Kusin Gugge här 26 år
 
 
Och kära mor som passerat 27
 
 
 
 
 
Och så blev det en ny bekantskap
Vår vän Freja
 
 
Första lunchen och ALL mat var magiskt god i Markaska
nja kanske inte hamburgaren med det sega brödet som blev en lunch.
Men det var Frejas val
 
 
Magiskt vackert var det överallt
 
 
Overkliga berg
 
 
Och här är Kate Hudson eller är det kusin Guggen?
 
 
Och här är jag
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: gugge

Hallå!
Vad kul att se bilder i normal storlek, och inte i miniformat i mobilen. jag längtar tillbaka, här är det svinkallt idag.
Kram!

Svar: Varning för snö!!! Hur är det möjligt????Jag har precis bestämt mig för att jag är på! Alltså när ni skaffar katthemmet i Spanien.
Kram
Ulrika Engfors Holmbom

2014-09-24 @ 10:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0