Golfsäsongen

På lördagen var det golfpremiär i Norrfällsviken.
Jippi!
Äntligen!
Superkul!
Så trevligt sällskap och väder 
men ack vilket bedrövligt spel av mig.
På utedassset stod det
att man som golfare ska sluta minst två gånger per säsong.
Nu har jag gjort bort den första "avslutningen" ;)
Sällskapet bestod av G och J 
som spelade lugnt, fint och 
kunde visa hur man gör birdies.
Så snygga!
 
I söndags var det städhelg på Puttom.
Jag och min man fick tvätta alla skyltar.
Baksidan oftast mer smutsig.......
 
 
.........än framsidan......
Fast framsidan är här en efter-skrubbning-bild
 
 
Det roliga var att jag tvättade röd tees skyltar och
min man tog de gula. 
Obs, golfskoj ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0