Fredag

Trött.
Regn.
Ut med hund och
sen helt ok pigg.
Fast hunden skällde plötsligt.
Sen till tandläkaren,
jag älskar att gå till tandläkaren.
Fast idag hittades en spricka,
inte lika kul.
 
Men det är så att vi är tre kvinnor
som nyss varit till tandläkaren och
fått domen spricka i tanden.
Åldern?
 
Sen gjorde jag bort mig totalt,
genom att inte kunna ha ett pokerfejs.
Men kul blev det!
Sen jobba och jobba och jobba.
När jag sen satte mig i bilen hem 
berättade min man att han planerat middagen.
En ljuvlig middag med oxfilé från Godsta gård och
hasselbackspotatis.
Fredagslyx och
sen Lets dance-finalen.
Och godnatt och 
klockan är 23.
 
JAG är tant,
det märker jag ju nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0