Nyårslöften check del 2

Nyårslöften februari 2014
Mina små delmål fortsätter.
  1. Yoga varje dag Nä, tyvärr inte, men känner mig inte missnöjd utan korrigerar. Tänker istället att jag ska yoga när jag INTE tränar annat just den dagen. Sen har yinyoga hjälpt mig under de dagar jag var förkyld. Tror att den skjutsade igång blodet så att jag blev frisk fort.
  2. Välja mina krig Sade ifrån mig ett uppdrag, blev kallad för att inte kunna samarbeta, men jag valde att kliva av för att gruppen skulle få dynamik och inte ett ställningskrig och tapp på energi.
  3. Verdic Art jag målde en tavla i guld. Nöjd till jag häromdagen såg att den fått en näsa. Allt har en mening.
  4. En kul sak att längta till varje månad Februrari har bara varit längtan varje helg. Firat 25 år på kommun med trerättersmiddag och jag fick håll tal, Mello, middag med EoO, Solberg med fam H, JesusChristeSuperstar i Skellefteå med kusin o Gibbe och vänner.
  5. Hemligt mål det funkar inte.............
  6. Vara glad och spela golf är mest synisk just nu och är bara jätteglad när jag är med vänner och som spinningledare!!!!!!! Läääääääääääääängtar efter att spela golf nu när ljuset på kvällen är tillbaka.
  7. Månaden bild blir faktiskt två! Ola-Jesus och Mello-med-dottern
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0