It´s my 50th party (dag 1 av 3, 6 juni)

Välkommen på mitt kalas!
Här ställer Kent, fotografen in ljuset.
Jag skulle BARA stå still!
(undrar vad jag har sölat på tröjan?)
 
Alla bilder är på folk som har träningskläder på sig.
För det var ett träningskalas!!!!
Få bilder på dem som är där,
för att alla vill ju inte vara med,
respekt,
säger en MOGEN OCH VUXEN 50 åring.........
 
 
Min kära make
 
 
Min käre son
 
 
Min kära dotter och hennes käre pojkvän
 
 
Nåja, vissa undvek träningen men 
valde att vara med ändå  
eller var tvungen att fara och jobba.
 
Janne från Västerås kom
Han blev lite firad för han fyllde
samma siffra
samma vecka
samma år.
Grattis!
 
 
Min kamrat Maria sen 41 år tillbaka
Hon är EN HEL vecka äldre än vad jag är
Bästa Drottning Holm
stort jättegrattis till dig!
 
Maria är gift med Janne Holm
Vi tre fyller år samma vecka......
 
 
Min kära kusin med sin man
kom från Skellefteå.
Och när jag skulle ge dem ett paket,
då kom tårarna.
Jag är såååå lycklig för deras skull!
Grattis och puss på er!
 
 
Kompis Katarina
 
 
Ledare och energiknippe Mia
tillika "pr-ansvarig" på Friskis &Svettis i Övik.
Hon höll i passet grundfys
 
 
Och jympaledare Rebecka körde jympa med kalasfirarna.
 
 
Representanter från tjejligan
Karre och Marre
 
 
Åsså spinningledare och tillika 50 åringen.
 
 
Grundfystränade
 
 
Bästa Mia
 
 
Bästa Rebecka eller
som Kent sade,
energi som en duracellkanin
 
 
Firare hos mig
 
 
Yngsta deltagaren Elsa
 
 
Äldsta deltagarna,
mina mostrar
 
 
Åsså kära mor,
på bild med en-mil-jon,
vår "extrason"
 
 
Kalasbordet
 
 
Piffar-Janne
Känner att den 14 juni är det payback-time
när jag ska fira Jannes och Marias 100 års fest
 
 
Efter att många provat på tre pass,
gånger 20 minuter
blev det dusch.
Sen blev det smörgåstårta,
kaffe och kaka
venissage och tipsrunda.
 
Här nedan är det dags för prisutdelning
för tipsrundan.
 
 
Här berättar jag svaren på frågorna.
I hörnet ser ni mina presenter.
Men jag tycker det är lite pinsamt att få presenter.
Det är lättare att ge..........
Men tack alla,
jag är rörd!
 
 
Det gick lite trögt...............
 
men så fick jag hjälp av TRE smågubbar
Då gick som luften ur mig.
Men jag var rätt nöjd att få en ny t-shirt <3
 
 
Tack alla som gjorde min födelsedag till en magisk dag.
Hoppas att ni 66 som kom
också hade ett bra kalas.
TACK!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0