Varma kvällar

Jag älskar sommarens ljus.
På vintern skulle jag kunna gå i idé
men på sommaren behöver jag ingen sömn.
Så förrra torsdagen var det hett hela dagen.
Åt dock lunch med snygg-Eva på Poseidon
så vi fick lite luft innan gruvan kallade igen.
 
Hem och ut med hunden och
sen på spinningcykeln på Friskis.
Det var tre tappra spinningmotionärer som kom.
Men det var skönt att kunna konditionsträna.
På affärn för att fylla på det ekade kylskåpet.
Sen hem till den heta lägenheten.
Ringde dottern och hörde om de skulle med på utflykt
bara ner till Strandparken för att äta jordgubbar.
De tackade nej
för de skulle städa.....?!?!?!
Ok sade jag och
vi tog hunden och gick ner.
Kunde inte låta bli så jag skickade dottern denna bild:
 
 
Och vips så kom de gående ;)
Det var magiskt gott att blanda
grädde, keso och jordgubbar.
Tror att ungdomarn också njöt av sin omprioritering
 
Sen ringde min mor och
ville ha skjuts hem från Sommarvågen.
Hon fick gå till oss och
äta en jordgubbe hon med,
innan hemfärd. Två generationer fick dock vila mot varandra en stund först
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0