Sommarlunch

the place to be on lunch.
 
alltså jag har såååå kalllt på mitt jobb
att jag måste gå ut för att få värme
men när sommaren kommer
vet jag ett ställe som kan värma mig och
där jag får vara i fred med mina tankar
 
 
just denna dag 
skvalade vattenfallet högljutt och
jag hade glömt gaffeln på bänken,
så jag åt med händerna.
när jag precis ätit färdigt och
satt mig i yogaställning
då ringde jobbtelefonen.
jag bad om att få ringa upp
jag hann få bli både varm och
få ner andningen i magen genom ygan
innan jag sakta drog mig till mitt kontor igen. 
livskvalité i sommaren. 
 
......men ibland skulle det vara roligt att ha lunchsällskap också......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0