Nyårsafton 2013

Från en stadsdel till en annan i Västerås.
Från kära släkten till kära vänner.
 
Vi var så glada att vi kunde leverera en äkta demi-sec.
Och det är en höjdare att se ett proffs hälla upp. 
 
 
 
 
Stefans musselsoppa till förrätt.
 
 
Sen drack vi ju champagnen kom jag på nu...........
 
Innan vi hjälptes åt med den fantastiska middagen. 
Själv tycker jag mest att jag satt på Facebook och 
såg på juniorhockey-VM.
Men jag skalade potatis
till Marias potatisbakelsen
och jag gjorde i ordning den grillade grönsakerna.
Janne gjorde vinsåsen.
Stefan grillade oxfilén tillsammans med Janne.
Maria dukade. 
Jag försökte i alla fall vara trevlig.
 
 
Min glada vän och värdinna. 
MEN är det hon eller hennes dotter?
De är ju så lika på bild!
 
 
Janne kund njuta och vara nöjd.
Eller är det Buzz Lightyear?
De är ju så lika!
 
 
Det är inte ofta,
men vi kunde sitta på den inglasade altanen på nyårsafton.
 
 
Gott nytt år!
Må all lycka lysa över er!
 
 
Och jag säger gott nytt år tillsammans med Tessy eller är det Zigge?
De är ju så lika!!!
 
 
Det här är i alla fall Felix.
Han var så uppkläddd så det var en fröjd att ta ett kort på honom 
innan han skulle göra stan denna sista dag på året.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0