Den 11 februari

Hipp hurra för mrs C idag!
 
Tänk att du uppnått en fantastisk ålder av "mitt i livet"!
 
Jag kan förstå det,
för du är lugn,
bestämd och 
fantastiskt rolig.
Du är också full av reflektioner och
analytiska kommentarer. 
Och så är du en bokmal.
Vet ingen som läser så fort som du eller
så många böcker du hinner läsa. 
Jag har ju fått dra med mig några böcker till dig.
 
Min mentor och inspiration har du varit under min golfuppväxt.
Alltid lugn och pedagogisk,
med en touch av svart humor,
som kan få mig att bryta i hop av skratt.
 
Tack för att du finns,
vi ses snart och
då ska vi skålai äkta vara
 
Stor kram till dig på din dag mrs C och
en bild till dig 
på du och jag..........
 
 

Kommentarer
Postat av: Gun Nordfjell

Fina ni! Puss

Svar: Visst är det en underbar bild, en tidig morgon i Frankrike.Puss på dig tbax
Ulrika Engfors Holmbom

2014-02-11 @ 21:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0