Utställning av mina tavlor

Min man börjar fråga VAD jag ska göra av alla tavlor jag målar.
- Du måste ju ha en utställning!
Du kan ju inte bara göra!
Vi får snart inte plats!
 
Och hur mycket jobb är det med en utställning och VAR,
tänker jag.
Jag vill ju helst bara måla,
producera,
gå från början till slut,
skapa och
se vad det blir.
 
Såååå nu tänkte jag att jag kanske ska lägga ut tavlorna här på bloggen!
Så här innan jul!
 
Och är DU intresserad av att se dem live och kanske köpa,
så nog tror jag att jag kan ordna en liten tavelskådning på någe vis ;)
för jag har fler tavlor............
 
Bergig ö,
storlek 40*35
 
 
Likt kurbiskt,
storlek 25*35
 
Mor och barn, 
storlek 25*35
 
 
Norrsken, 
storlek 45*35
 
 
Olika världar
storlek 90*45
 
 
Halloweenkaos,
storlek 25*55
 
 
Musslor i nät,
storlek 60*75
 
 
Skymningsstad i neon,
storlek 45*30
 
 
Tigertema,
storlek 90*75
 
 
Liten trana ...............suddig bild............
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom e ju superfina! Du är ju JÄTTEDUKTIG!!! Men du måste ju sätta ut priser också =)

Svar: Tack! Fråga om pris så svarar jag ;)
Ulrika Engfors Holmbom

2014-12-09 @ 07:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0