Nyårscheck 8

Men hallå jag har ju glömt bort redovisningen för augusti månad!!! Hur var det nu med nyårslöftena.
  • 1 Börja yoga. Jag har börjat med yinyoga igen, på söndagar. Vilket inte är en optimal dag, så det blir varannan söndag.
  • 2 Inte söka jobb och utbildning inga kommentarer
  • 3 Vara glad jag stannar upp och reflkterar och konstaterar och känner efter att jag är nöjd
  • 4 Tänk efter före. Tänkt en del och sagt ifrån utan att trycka in i mitt schema
  • 5 Golfen. Prio ett fortfarande, men någon vecka blir det inte alls och sen är det varje dag, typ en vecka var det golf sju dagar av åtta.

 

  • Summasumarum: Vardagen och livet rullar på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0