Östersund i oktober

 Enligt mina svägerskor
fyller jag år i oktober.
Därför blev jag bjuden till Östersund
en helg i oktober.
Mina fantastiska svägerskor hade ordnat en
riktig Ullis födelsedags-helg,
med mycket humor.
Tack, svägerskor,
Skulle nästan tro att vi skulle kunna vara vänner
men nu är vi ju släkt ;)
 
Shopping på lördagen,
där vi hittade dessa hundar.
Det blev mycket fniss och
jag och M tog på oss Östersunds svar på
Trinny och Susanne.
Dock inte mtill  dessa hundar.
 
 
Wild and crazy tog vi ett glas rött innan vi gick på eftermiddagsbio.
En film värd att se
 
 
Middagen intogs hos M och
sen var det slapparkväll
med tidig sänggång.
Tar på att shoppa.
 
Söndagsmorgonen bjöd på en
lååååååååååååångpromenad
på två timmar
runt Frösötornet. 
 
 
Lunch och sen var det födelsedagsmiddag på Loftet.
 
 
 
Vi såg ända till Frösön 
 
 
Tur vi var i tid innan födelsedagsshowen skulle börja.
Nog visste jag att Babben hade humor,
men att hon var så rolig och bra hade jag ingen aning om.
Underbar födelsedagspresent!
 
 
Måndagen bestod av resa hem halva dagen,
men det gjorde ingenting.
 
Tack kära svägerskor för en underbar födelsedagshelg!
Ser fram emot nästa årsdag,
helg eller kanske vecka!
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0