Nyårscheck 9

Hur var det nu med nyårslöftena?
  • 1 Börja yoga. Yinyogan fortsätter. Och ibland yinyogar jag själv, för att hämta energi. På ett pass kunde jag inte sluta le, för att jag var så glad över att få vara där.
  • 2 Inte söka jobb och utbildning har sökt två jobb och börjat studera på magisternivå. Hur fel är det i nyårslöftslistan?
  • 3 Vara glad jag har fått ett pris i golf. Det roliga vara att jag fick det för att jag alltid är glad, trevlig och att jag spelat bra golf. 
  • 4 Tänk efter före. Jag försöker leva i nuet och då är det lättare att tänka efter före.
  • 5 Golfen. Träningsläger i Frankrike och avslutningar präglar golf-september. Och så Ullas fina pris som jag fick för att jag spelat bra golf i år. Mysigt!

 

  • Summasumarum: Känns som om jag håller på att bli vuxen, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0