Glädje 2

Vilken glädjens dag!
Har precis fått reda på att jag blev godkänd på moment 1 i min utbildning!!!
Jippi,
glädjehopp och
en stor sten föll från .........
Tycker dock att lärarna varit liiiiite snälla,
men kanske de vill att vi ska vara på banan 
efter två inlämningsuppgifter i detta moment 1.
Så nu är det två till moment innan kurs 1 är klar. 
 
Suck.....mina ögon faller på den engelska,
tunga boken om utvärdering, validitet och reabilitet.
Bit ihop, rid på glädjevågen och jobba på!
 
Nu undrar jag om det hjälpte att måla en tavla i helgen
där den grå vardagen fick sig en smocka av en ängel.
Visualisering, is the shit 

Kommentarer
Postat av: Gun Nordfjell

Grattis du är sååååååå duktigt. Puss

2013-10-31 @ 16:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0