Fundering

Om jag går ute på golfbanan i fyra timmar och mår bra,
då ifrågasätter folk hur jag kan lägga så mycket tid på något så meningslöst.
Men om jag går på en hockeymatch, sitter passiv och
blir upprörd i tre timmar,
då tycker folk att det är ok.
Om jag köper ett gymkort för 3000 kr,
då är jag en idiot.
Men om jag köper en sittplats på hockeyn,
för typ samma pris
då är det ok. 
Men om jag nu vill träna och spela golf,
för att jag mår så himla bra och 
slipper sjukskrivningar,
hur ska man då göra om man inte vill se hockey?
Så vad ska jag göra i kväl`?
Offra en massa tid på att se hockey live.
och varför då?
För i kväll kommer Skellefteå till Örnsköldsvik och
sällskapet kunde inte bli mycjket bättre
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gun Nordfjell

Kloka fina vän. Saknar dig! Puss

Svar: Puss tbax
Ulrika Engfors Holmbom

2013-10-08 @ 13:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0