Olof Röhlander

Jag får Olofs peptalk måndagmorgon på mail.
Denna tjänst tog jag efter det att jag lyssnat på honom live.
 
 
Igår måndag fick jag "Hur ger man dricks?"
Du kan läsa hans fulla utlägg på hans blogg
http://www.upphopp.se/bloggen/
 
Och det passade mig precis!
Det är ju så jag måstte ha det,
kanske inte alltid med dricksen
men att längta kort och långsiktigt.
Visst är det viktigt med små roligheter som tornar upp bakom hörnet!
 
Så vad ser jag fram emot idag,
investera i ett par nya solglasögon på lunch kanske,
det är kortsiktigt......... ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Gun Nordfjell

Ha en bra dag! Puss fina du

Svar: Puss och kram till dig med!
Ulrika Engfors Holmbom

2013-05-21 @ 08:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0