Mors dag

Jag vill börja med att säga att jag inte är så där jätteförtjust över mors och fars dag.
Mina tankar går alltid till dem som inte har någon förälder att fira och
till dem som inte har några barn som firar dem.
Men nu har vi en tradition,
så off we go.
 
Allra först öppnade jag present 
som innehöll massa roliga halsband och 
ett armband från min familj.
Kärlek till dem!
 
 
Jag for till mor.
Vi for till Bjästa handelsträdgård och
handlade plant i det fina sommarvädret.
 
Kan säga att jag älskar pelargoner....
 
 
Fetaostsallad gjorde jag till henne och mig till lunch.
Sen planterades det plant och
planterades om blommor innan vi for och
köpte fräna utemöbler till mor på Åhlens.
 
Poppigt värre, som min mor!
 
 
 
Sen hem och så skulle jag plantera till mig, Emmy och Gabriel.
 
 
 
I lådan längst bort ska det i kryddor.
 
Morsdagsmellanmål och sol för mig.....
 
 
och en pinne till hunden
 
 
Mannen kom hem.
Han blev också blomsterbud från Buketten.
Såååå vackert!
 
 
 
Vidare till Bishops Arms med hela min familj.
 
Maten var god, men...............
det kommer inte att bli mitt favvoställe mer än för ölen.
 
Det roliga var att tjejerna drack öl,
och killarna kolsyrat vatten.
 
 
 
Stefan och min lammgryta med potatispuré,
kom i två grytor.
 
 
 
Rabatten utanför.
Alla som var med på min dag.
Tack kära familj!
 
 
Sen for vi hem och drack kaffe.
När jag satt mig i baden-baden,
spillde jag ner hela mig på nya kläder.
Karma heter det..........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0