Söndag

Målarkursen var inställd,
så ännu en dag att fylla.
 
Började med frukost och 
sen mitt andra hem.....
eller är det mitt första?
 
 
Måste träna in det 
"hårdare, rockigare temat"
inför Spin Of Hope den 23 mars,
då jag kör två pass.
 
Efter dusch blev det mor.
Vi for ut och åt på Matkompaniet,
laxJÄTTEplanka
 
 
 
Kära LevoGå-Gun kom med en adept.
 
Vi for vidare på stan och shoppade
i kylan som drog fram
 
Vi lyckades tigga åt oss en kopp kaffe och 
gofika hos gårdagens födelsedagsbarn och
hans kära flickvän.
 
 
Mor hade med sig det fina tårtfatet.
 
 
Födelsedagsbarnet bjöd på mer gofika med
de vackraste bullarna.
 
Mor var nöjd.
Hon fick skjuts hem
och jag for hem och kollade på bandyfinalen som 
för första gång spelades i Friends arena,
men jättepublik på 38 000.
 
Middag med min käre make.
Yinyoga i vardagsrummet.
Mästarnas mästare och
Brottet och
sen god natt. 
 

Kommentarer
Postat av: Gun Nordfjell

Mysig dag! Charmigt att se dig och din mamma! Puss

2013-03-21 @ 09:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0