Söndagsgolf

Det är ju så att jag har haft en golfvecka.
Tisdag den 18 juni: Damgolftävling
Onsdag: ÖKA-golf, kommunens idrottsförening
Torsdag: Melins nattgolf som började kl 20:00 för mig på torsdagen och avslutades på
Fredag = Midsommarafton cirka kl 01:30
Lördag: Midsommargolf
Söndag: Veckefjärden, sällskapsspel
Måndag: ÖA-golf
Tisdag: Egentligen damtävling, men jag sade ifrån mig och gick en fadderrunda med min kamrat Marie. Det betyder att jag går med hunden i koppel och bara coachar........coachar min kamrat hårt, enligt henne. 
 
MEEEEEEEEEEEEEN jag bara måste få med en golfbilder från en av dagarna,
söndag på Veckefjärdens GC.
Med små fina små ankungar, åtta till antalet.
 
 
Sällskapet med Själevadsfjärden i bakgrunden,
eller heter den Veckefjärden? 
 
 
Och en vy upp mot klubbhuset och
tee nummer åtta.
 
 
Sverige är fantasktiskt!
Eller
Sverige har fantastiska golfbanor ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0