Brev

Då var det dags för rensning i bokhyllan och
tänk vad mycket man hittar 
som man inte trodde fanns.
 
Samtidigt att jag upptäcker att det finns en hel del böcker som kan ratas också tyvärr,
eller kanske tur,
så det blir gjort.
 
Men så faller ett gulligt litet brev fram mellan några böcker....
 
 
Det är från min dotter som måste ha skrivit det i typ 10-årsåldern.
Det står:
 
 <3 Mamma <3
En sak som du gör för mig, som jag värikligen gillar är
När du skäller på brorsan, och när du kramar mig godnatt.
Jag gillar även när du hjälper mig med kaninerna, och när
du inte hjälper mig med läxan.
Det blir bättre om pappa hjälper mig. 
Kraaaamar Emmy
 
Jag blir alldeles varm i magen och hjärtat.
Jag tror jag gömmer bort det igen mellan några böcker,
få se när jag hittar det igen............ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0