Skrattyoga

Hur hysteriskt roligt som helst!
Det funkar!
 
http://www.giraffenskratt.se/index.html
 
Jag kommer ihåg när vi var på Bergendal och fick prova på.
Vet inte vad som var mest roligt
men skratta gjorde vi alla till slut.
Kanske inte den mycket skeptiska mannen.
Men jag asgarvade till honom OCKSÅ
bara för att hela hans kropp och mimik var skeptisk.
Så kul!
 
Jag och kollega Monika köpte sen röda näsor.
Ibland när det var tråkigt på jobbet eller
att vi jobbade med arbetsglädje på jobbet,
då satte vi på oss näsorna.
Jag lovar dig,
INGEN kan vara allvarlig med en röd näsa!
Nu ler jag av bara tanken.
 
Och visst kanske detta ska ingå i mitt nyårslöfte;
att vara glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0