Skoter

Det är ok att följa med när de andra vill åka skoter.
Bara jag har varma kläder och 
får sitta i pulkan.
Åsså när det är trevligt sällskap:
Man och dotter
Svägerska och svåger
Kära vänner
 
Vad mer kan man begära?
JO, fint väder......... :)
 
Vi passerade ett sagolandskap
 
 
Så här ser det ut för mig
 
 
Men det gör ju inget att sikten är dålig,
när man har trevligt sällskap
och varm mössa
 
 
Över myren
 
 
Solen på sjön
 
 
 
Slagit läger:
åtta personer och tre hundar
 
 
Åsså en överlycklig Katarina
Hon var så glad att hon sade till mig:
- Vad du är lycklig som har skoter!!!
Jag förstår inte vad hon menar.
 
- Jag ser ut som din dotter på skotern!!!
Nja, jag kan inte riktigt hålla med,
men jag tror hon kan bli....
 
 
Lycka är att kunna göra eld,
utan att använda papper i starten.
 
 
Glad grävande hund
 
 
Åsså lite magi på isen
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0