Pappa, här är bilden

Ibland ser jag en bild 
som fångar mig.
Ibland fångar objektet bilden.
Rätt tid rätt moment och
en skicklig fotograf
kan få den känslan som jag beskriver.
 
När jag var hos min far,
kom jag att tänka på en bild.
En bild som jag tror min far skulle uppskatta
i och med att han är uppvuxen i sameland.
 
Izabell Nordfjell har många fina bilder.
Hon är en fantastisk fotograf,
som har kämpat och
pluggat till sig den position hon har idag.
 
Den som jag har fallit för och
vill dela med mig till bland annat min far är bild nummer 5.
 
http://www.jagochmittdjur.se/projekt/sapmi-sameland/
 
 Vill höra din kommentar sen om bilderna, käre far........puss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gun Nordfjell

Jag är inte din pappa men uppskattar att du lyfter fram Izabelle...Puss

Svar: Det är en ära att få lyfta fram Izabelle. Jag är så imponerad av hennes kunskap. Sen var det så roligt när jag kom på att pappa "'är ju halvsame" och tänkte på bilderna. Puss
Ulrika Engfors Holmbom

2013-02-20 @ 16:01:02
Postat av: Gun Nordfjell

Puss

2013-02-21 @ 08:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0