Nyårslöften check del 2

Hur var det nu med nyårslöftena.
  • 1 Börja yoga. Jajamän, jag går yinyoga med Ulrika Sundqvist på onsdagar fortfarande. Men snart är det slut och då vet jag inte vad jag ska göra. Men jag har köpt ett bolster..........

  • 2 Inte söka jobb och utbildning...........hmmmm detta verkar var den svårast biten. Villigt erkänner jag att jag tittar på olika jobb i hela landet. Kanske det dock är medvetet, för då känns det som om jag inte kan söka för att det inte är här, där jag är. Eller hur?
  • 3 Vara glad. Tycker att där går det bättre och bättre. Kan stanna upp och vara nöjd och glad åt situationer.
  • 4 Tänk efter före. Funkar toppen! Och jag har prioriterat med gott samvete ÄVEN om det har varit viss gnölighet från omgivningen. Men upptäcker också att då får omgivningen tänka om.
  • Golfen. Nu jäklar är det fart i gymmet efter provsving på Nola. Känner att jag måste träna upp stora svingmuskeln för att slippa få ont.

Summasumarum: Känner att jag är liksom rätt. Kan lägga janfebruarii till delmål 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0