Nyårslöften check del 3

Hur var det nu med nyårslöftena.
  • 1 Börja yoga. Jajamän, fast jag har slutat gå kurs. Har jag fortsatt med yinyoga hemma. Tack vare bolstret och tack vare min man. Han tar tid och säger till när det gått 5 minuter. Då säger han pling, inte riktigt som Ulrikas yogaklocka men endå.
  • 2 Inte söka jobb och utbildning Huvva vad detta är svårt. Men mars månad är nu till ände och jag har klarat mig. Men jag jobbar på ett ställe som full koll på alla högskoleutbildningar och nu är det sista ansökningsdag den 15 april Huvva! Samtidigt har min chef uppmanat mig under utvecklingssamtal att titta på HUR jag kan utvecklas. Hur ska det gå utan att titta på kurser och utbildningar?
  • 3 Vara glad. Tacksam här lite lättare. I påsken fick jag dock ett fnitteranfall när jag utförde yinyoga. Det var lycka och glatt!
  • 4 Tänk efter före. Nja! Måste här bli påmind. Skickat ett arg mail. Skulle ha sovit på saken för ett par dagstimmar i hyperventilation hjälpte inte.
  • 5 Golfen. Konditionen är på topp. I mitten på april blir det träningsläger.

Summasumarum: Hmmmm mer yinyoga och mer kontroll av humör så jag är glad och nöjd. Åsså huvva att INTE söka jobb och utbildning, april blir en utmaning. Men, men man vet inte vad framtiden och ny chef har i rockärmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0