Spinning

Går in på jympa.nu 
och väljer Friskis&Svettis i Örnsköldsvik
Går in och kollar passen för veckan.
Letar också mitt pass på torsdag kl 18:30.
Ser det inte.
Det står "Fullbokat" på alla pass typ.
Men var är mitt pass?
Kollar och ser att även mitt Spinn medel pass är fullt.
Jag blir jätteglad,
det är ju första gången! 
Så kul!
Får massor inspiration och 
tar fram låtarna till mitt nya pass.
Får ångest och tycker att det inte låter bra.
Byter ut låtar.
Får mer ångest.
Går in på jympa.nu,
för att kolla att jag inte sett fel.
Nej, det står fortfarande Fullbokat.
Ännu mer ångest.
In på jympa.nu,
ångest,
jympa.nu...........
 
Men hallå! 
Var glad och nöjd för vet du vad,
detta är ett fånigt i-landsproblem.
Så nu är jag glad och nöjd.
Nu ska jag lyssna på låtarna igen.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gun Nordfjell

Grattis! Jag visste att det bara var en tidfråga innan dina pass skulle var fulla. Puss jag tror på dig! Du är Bäst - men kan alltid bli bättre:-)

Svar: Tack! Tänkte på det du skrev om att vara bäst. Och jag har funderat på det och kommit fram till att när man är bäst, det är då man kan utveckla, byta fokus eller kanske lägga ner. Det vill säga se det som ett avslutande kapitel. Puss
Ulrika Engfors Holmbom

2012-11-14 @ 10:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0