Förbjudna bilder

Det värsta jag vet är bilder som visar valpar.
Valpar måste ju vara det sötaste som finns.
De väcker alla snälla känslor hos mig,
och jag vill bara HA!
Det lite värre är att träffa en valp IRL.
Dessa ögon, öron och stora tassar,
kan ju få vilken elaka människa att bli snäll.
En sak har jag ju i allafall lärt mig,
åk inte iväg för att TITTA på valpar.
Alltså då kommer ju alla tänkbara tankar på
HUR ska jag ordna det praktiskt för att kunna ta hem en valp?
Tur att jag har en man som kan säga NEJ med STORA bokstäver
åsså alla dessa klor som ska klippas.
I och med detta ska jag lägga ut dessa hemska bilder.
Så håll i er och njut och suckta och längta.......

Lilla Papillion från Annelie Lundgren i Skellefteå
En söt liten gremlin

Å

Åsså Eva Erikssons här i stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0