Lite semester

På två av dagarna på vår semestervecka tillsammans
har jag haft egna golftävlingar,
där inte min man har deltagit.
Liiiiite sur blev han,
men lite gladare när han skulle få välja aktivitet idag torsdag.
Först for vi och handlade,
så vi hade en egen hotellfrukost med pressad apelsinjuice och
jordgubbar från Finnerödja.
Kan sen säga att han valde golf på Norrfällsviken.
Så jag är en snäll fru,
packar min bag och åker iväg
och spelar alltså golf för sjunde dagen i rad..
Vi fick en solig dag på havs-skogs-banan.
När vi sen kom hem
valde jag födelsdagsfirande,
ett besök hos Susanne som fyller 40 år idag.
Nu väntas jordgubbar dränkta i whiskey,
min mans val innan fotbollen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0