Födelsedag

I år blev det kalas på rätt dag för mig.
Annars tycker mina svägerskor att jag fyller i oktober,
och jag tycker att det är dags att sluta fylla.
Sen tycker jag att det är kul att ge presenter
och jobbigt att få.
Men oj vad glad jag blev för alla presenter,
Tack!

Och det är ju inte varje dag man får en sådan vacker mamma-mugg och the <3,
blommor, trisslotter, bra bok, rosévin, pulsklocka och en ....



sodastreamer!!!!!!!
Äntligen!

Tror ärligt att min son sagt till sin far, att han var less på mig.
För jag har tjatat till mig ett par middagar där,
för att få dricka ur hans sodastreamer.
Men han ska inte tro att han på detta sätt gör mig middagslös.



Det var dock sista gången som jag fyllde år samma dag som jag skulle fotografera på en bal.
Det blev liiiiite stressigt.
Men tack vare släkt och vänner,
kunde vi fixa till mat, efterrätt och rosévin till alla som kom.
Måste säga att det fanns alkoholfria alternativ 
för dem som körde och är minderåriga.
En hade med sig egen bröstmjölk,
i egen behållare.

 Och på grund av att så många sagt ifrån sig att de inte vill vara med på bild i min blogg och FB,
kan jag inte lägga ut några bilder på personerna som kom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0