TV i kväll

Inte ska man se på TV på sommaren!
Men det är så skönt att ligga i soffan!
 
Igår hade jag ett spinningpass mellan 18:15-19:15.
Innan jag städat och surrat med folk,
var klockan typ 19:40.
Min man och hund mötte mig.
Dusch och sen mat.
Åt en TV-dinner och såg på ett program om doping.
Mycket intressant!
Sen kom nyheterna och
cirka 21:30 kom John Blund.
Stöp i säng.
 
Idag var min kropp nedbruten.
Ont i ryggen som bara den.
Tvingade mig till fem sköna solhälsningar
för att smörja upp kroppen och
för att värma upp den inför dagen.
 
Längtar till ikväll
då andra och SISTA delen av
"Livet utan dig" visas.
Älskar engelska serier.......
Efter det är det
"Extra gnälligt",
programmet som till och
med fick min man att skratta.
Fast det var kvinnor på 50+
som bara berättade om vardagen.
Härliga TV-tisdag,
och vem vet om jag inte grundar med
"Allsång på Skansen"..... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0