Spinning

Äntligen har jag blivit godkänd!
Godkänd till att leda spinning på Friskis o Svettis.
 
Jippi och lite stolt!
 
För 35 dagar sedan gjorde jag min diplomering,
blev inte godkänd med mitt pass
dock fick jag godkänt på ledarskapet.
Nu har jag gjort om,
gjort rätt,
filmats och
skickat det till diplomeraren
som har också varit på lite semeter.
Men nu är det klart och
en stor sten har fallit från mina axlar.
Nu ska jag inte se mitt pass på två veckor,
för jag ska ha semester från passet.
DET behöver jag nu!
 
Men jag hade inte klarat mig utan min supportande familj,
som hjälpt mig både praktiskt och med stöttning.
Sen min handledare Tania och ansvariga Åsa,
alla som hållit tummarna,
ledarna på Friskis-spinning-utbildningen och
alla vänner som kommit och
tyckt till samt
lämnat förslag.
Tack alla!
 
Äntligen!
 

Välkommen till Friskis&Svettis Örnsköldsvik

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0