Hur tänkte hon?

Grammisgala

Flärd och glitter och glamour
Jag har ofta funderat på vad jag skulle ha på mig
om jag hade den möjligheten.
Gillar att se vad alla ha på sig och
drömma sig bort en stund.
Hade kanske hoppats att också en annan svenska funderat innan.

Vad tycker jag egentligen om Robyns outfit?

Nej, jag tycker inte den är varken frän
eller cool
eller passande
för den röda mattan!

Undra om t-shirten är en dyr eller en billig variant...
kan ju hoppas att den i alla fall är ekologisk!
Skorna är i alla fall väldigt mycket Robyn,
kanske skulle hon ha valt ett par byxor i stället.
Men det kanske är den minimalistiska, futuriska som gäller nu.

Vad vet jag,
jag är inte i branschen!



Fotograf: Danny Moloshok
http://www.expressen.se/noje/lat-oss-fira-med-gladje/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0