Semester

Varje år får jag nog samma tanke;
jag skulle kunna vänja mig med att vara ledig på heltid.
I morse sov jag tills jag vaknade.
Ut med Decibell.
Till Friskis och körde igenom mitt spinningpass,
kan säga att konditionen var bättre än jag hade trott.
Lycka!
Sen hem och duscha,
åt frukost,
pratade med Madame Carina.
Tog hunden till Zoologiska´för att köpa hundmat.
Träffade där Lottas isbjörnsliknande, vita schäfer.
Hämtade ut pengar.
Strosade runt.
Träffade Marie och hennes mor.
Köpte en spontanpresent på Signerat M.
Gick hem.
Decibell åt maten fast det inte var hennes vanliga foder.
Lycka!
Lunch.
Sen fortsätter dagen med:
Susanne ska hämta mig för en runda golf.
Sen grillning hos Åsa.
 
Alltså hur svårt skulle det kunna vara att göra sådant på heltid,
utan stress!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0