Träning

Jag måste träna för att må bra, men ibland är jag liksom svårmotiverad.
Ibland måste man ha en kick och motivation.
Det har jag fått i idag!

Friskis har haft en kväll med prova på olika pass.
Jag passade på att gå på Maria Olofssons pass,
en gästledare från Umeå.
Ni vet en sådan där lite kvinna,
med långt hår,
lite kropp och
när hon får på sig haeadsetet,
så förvandlas hon till 1001000% energi och glädje.
En timme först med danspass.
Jag var dö-svettig.
Var tvungen att stanna kvar för att gå på hennes Freemove-pass också.
Det var yoga/kampssport.
Nu sitter jag här och ler.
Är trött i kroppen och är lycklig.
Kanske detta är framtidens fredagsnöje.
Kanske jag måste övertala min man om att detta är framtiden?
Måste bara förklara att Friskis är svaret på framtiden.

Fast förra fredagen var jag med golfkvinnor i Klövsjö.
Det var ju inte tokigt heller!
Kanske lagomt ÄR bäst.....

Kolla in Marias hemsida.
http://www.mariaolofsson.se/Insctructortrainings.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0