Fredagsmys

Förra veckan var jag på ett dubbelpass med träning på Friskis,
innan jag fick fara hem och mysa i soffan.
Denna vecka har jag toktränat med med fokus på fredagsmys.

Så idag blev det fredagsmys med början på jobbet......
Det är ju kul att jobba en fredag med underbara arbetskamrater.

Sen vidare till Friskis och dans Fuego med Marlene på Friskis.
När jag var på Friskis och sen duschade,
blev middagen färdiggjord?!
Och till middag hade vi vår underbara hemmaboende dotter,
vår sociala bortaboend son och
vår "extradotter"Camilla
Alltså, vad mer kan man begära?

  

Dottern på väg på fest, sonen på väg att skjutsa, underbara gästen Camilla

Ps. Camilla hade varit hos Emmy som är frisörpraktikant på Själfvallet.
Där hon klippt sig och gjort slingor.
Snyggt va!

Vad vi diskuterade?
Ja, vad ska de diskutera med en studievägledare?
Om inte framtiden......?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0